tisdag 18 januari 2011

Nu är han min...

Jag sitter här och tar en paus i packandet...
Imorgon eftermiddag bär det av mot fjällen med min Andreas och några ur hans familj, äntligen! Har vart taggad i flera veckor och nu är det äntligen dax... Även om vi bara ska vara borta tills på söndag kväll så har jag lite problem med alla mina kläder. Antingen är det för mkt bråte, elr för lite! Men det löser väl sig antar jag. En sak som jag dessvärre inte vet hur jag ska klara är att lämna Gibzon, Lilja och min nya ängel Gaugan i flera dagar! Jag kommer sakna ihjäl mig efter dem...

Lilja ska på uppfostrings anstalt hos den fruktade ryttaren Bibbi Larsen (min mamma...). ^^ Tycker lite synd om henne men hon får skylla sig själv säger jag då.. Gibzon överlever nog! Han får mysa med mamma och Bea hela helgen. Gaugan däremot kommer vara as sur på mig! Han är ju "skadad" och jag har typ adopterat honom för att han inte ska lessna på livet. Hoppas han får en massa pussar av Magdalena medans jag är borta! <3 Men nu är han nästan min... Älskade lilla Gaugan <3

Inga kommentarer: