tisdag 11 januari 2011

Hälsouppgift

God förmiddag!
Här sitter jag och försöker hålla mig vaken medans jag gör klart den sista inlämningsuppgiften till naturkunskapen. Det handlar om hälsa och jag har valt "mat och kost" som mitt område. Det är väldigt intressant och jag har precis blivit klar med anteckningarna och ska nu bara skriva själva arbetet. Tyvärr har jag lite svårt att hålla mig vaken och funderar på att lägga mig en stund tills Andreas kommer tillbaka från sin bror i Lödöse.

Så skönt att allt skolarbete snart är över! Fast jag har ju inte bestämt mig för vad jag vill bli än så skolan kommer säkert tillbaka inom kort igen misstänker jag... Har för övrigt fått en massa kreativ inspiration från min farmor! Hon målar väldigt mkt och tack vare henne kan jag nu fortsätta med min lilla träd/blom fas även om det är vinter! :D

Men näh! Vila lite var det...

Over and out!

Inga kommentarer: