onsdag 5 januari 2011

Jennifer´s body

Har ni sett Jennifer´s body? Ni vet den där filmen med Megan Fox som spelar besatt cheerleader? Såg den med Andreas igår och måste faktiskt erkänna att den var grymmt bra! Förstår nu vrf alla tycker att hon är så underbart snygg... Hehe! Se den!

Hoppas för övrigt på att jag kan åka med hjärtat och hans familj till Sälen vecka 3. Hade vart så kul att få åka skidor igen! Men först blir det en massa jobb... Skotta snö i Kungälv med min partner in crime Louise imorgon! Kul ska det bli! ^^

Men näh! Nu ska jag dra med mig min mor upp till älskade Lilja och min ädla springare Gizmo, sen blir det väl hem och plugga... Har fortfarande en liten uppsatts om hälsa kvar att skriva innan helgen så jag kan få lite betyg på Naturkunskapen.

Over and out!

Inga kommentarer: